|
Garancia ügyintézés
Gyorsan és rugalmasan kezeljük
|
HIBÁT TAPASZTALSZ?
SEGÍTÜNK!
Amennyiben hibát észlelsz, először egyeztess ügyfélszolgálatunkkal, illetve szervizünkkel a tapasztalt hiba, hibajelzés és a pontos készülék megadásával a probléma megoldása érdekében, még mielőtt másik szervizhez vagy ismerőshöz fordulnál.
Alábbiakban röviden tájékozódhatsz a garanciális feltételekről és az ügyintézés menetéről. Bővebb információt az ÁSZF-ben olvashatsz.
JÓTÁLLÁS (GARANCIA) IDŐTARTAMA
- Nyomtató tintapatronok és toner kazetták, festékszalagok: 1 év
- Irodatechnikai eszközre (nyomtató, szkenner, iratmegsemmisítő, stb.): 1 év
Esetenként a garancia időtartama 2-3 év, ami külön feltüntetésre kerül. A gyártók a legtöbb esetben külön regisztrációhoz kötik a „kiterjesztett” garancia érvényesítését. Regisztrálj időben és ellenőrizd a regisztráció érvényességét!
Amennyiben fogyasztóként vásárolsz (magánszemélyként) a jótállási idő ársávosan változik a tartós fogyasztási cikkek esetén.
- 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év
- 250 000 forint eladási ár felett 3 év
NYOMTATÓK ÉS EGYÉB IRODAI KÉSZÜLÉKEK GARANCIA FELTÉTELE, ÉRVÉNYESÍTÉSE
- A javítás helye és részletes feltételei a készülékekhez mellékelt jótállási jegyen/garancialevélen van feltüntetve.
- Minden esetben szükséges a vásárlási bizonylat (számla vagy nyugta) és kitöltött garancialevél megléte.
- A nyomtatókban eredeti és nem üres kellék(ek)nek kell lennie!
- A szervizbe történő beszállítás a vevőt terheli, kivéve ahol a szerviz vállalja a beszállítást.
KELLÉKEK (TINTAPATRON, TONER KAZETTA) GARANCIA FELTÉTELE, ÉRVÉNYESÍTÉSE
- Szükséges a vásárlást igazoló bizonylat (számla fénymásolat vagy nyugta)
- A hibás kellékkel kinyomtatott oldal vagy pontos hiba leírás (pl.: készülék hibajelzései) és/vagy a számítógép képernyőn látható hibajelzésről fotó emailben
- A terméket csak bevizsgálás után jogos igény esetén tudjuk kicserélni az alábbiak szerint,
- Csere: a kellék 50%-ot meghaladó töltöttségi szint esetén
- Csere különbözet fizetéssel: az 50% alatti töltöttség esetén az aktuális töltöttség mértékét, arányosan jóváírjuk egy új kellék árából.
Például egy 30%-os töltöttségű hibás és garanciális kellék esetén egy új árából 30%-ot jóváírunk neked!
- A bevizsgálás a hibás kellék átvételétől számított általában 1-2 munkanap, de maximum 30 (harminc) napon belül történik.
A kellékekre vonatkozó garancia nem érvényesíthető az alábbi esetekben
- A töltöttségi szint jelzése helytelen, de ettől függetlenül a nyomatás elkészül és a minősége megfelelő
- A termék külső sérülése, garancia címkék eltávolítása vagy a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodáskor
- A kellék átalakítása, módosítása és újratöltése esetén, továbbá az ebből eredő károkra (pl.: belefolyik a tinta a nyomtatóba)
HIBÁS, GARANCIÁLIS TERMÉK BESZÁLLÍTÁSA
Kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal elérhetőségeink egyikén a termék beszállításának egyeztetése kapcsán, mielőtt elküldenéd nekünk a terméket. A postai feladás vagy futárszolgálattal történő beszállítás esetén ne utánvéttel, ne portósan add fel! Ebben az esetben nem áll módunkban a hibás terméket, illetve a csomagot átvenni.
TÉVESEN RENDELT TERMÉK CSERÉJE
A tévesen megrendelt terméket, első sorban bontatlan csomagolásukban tudjuk kicserélni. Ezzel kapcsolatban mindenképpen egyeztess ügyfélszolgálatunkkal.