Gyakran ismételt kérdések

Általános, vásárlás előtt felmerülő kérdések

Hogyan tudok vásárolni a webáruházban?
Webáruházunkban történő vásárlához regisztrálnod kell. Ehhez kattints a jobb felső sarokban lévő belépés feliratra, a megjelenő ablakban kattints a "REGISZTRÁCIÓ" gombra, majd töltsd ki az űlapot, aminél meg kell adnod a belépéshez, számlázáshoz és szállításhoz szükséges adatokat. Ezután az Általános szerződési feltételek és Adatvédelmi nyilatkozat elfogadása, valamint a "REGISZTRÁCIÓ" gombra kattintást követően már el is készült a regisztrációd. A vásárlához használd a termékek melletti "KOSÁRBA" gombot. A megrendeléshez a kosárban végig kell menni a rendelési folyamaton, ahol kiválaszthatod a szállítási- és fizetési módot, majd véglegesítheted megrendelésed. A megrendelésről visszaigazoló levelet küldünk a megadott e-mail címedre és a szállításról is értesítünk.
Honnan tudom, hogy raktáron van egy adott termék?
A készlet, illetve az elérhetőség információk a termékeknél van feltüntetve. Azon termékek melyek esetén "X db raktáron" állapot szerepel, akkor a termék készleten van és akár 1-2 munkanapon belül tudjuk küldeni vagy nyitvatartási időben át tudod venni szaküzletünkben is.
Ha a terméknél "Rendelésre" állapot szerepel, akkor a termék jelenleg nincs raktáron! Amennyiben ilyen terméket rendelsz, amint információt szerzünk a várható raktárra érkezés időpontjáról, azt jelezzük számodra.
Kapok számlát a megrendelésemről és a szállítási költségéről?
IGEN! Minden esetben ÁFÁ-s számlát állítunk ki a regisztrációnál megadott számlázási adatokkal. A számlán tételesen szerepelnek a megrendelt termékek, valamint a szállítás költsége, ha felszámításra került.
Kell fizetnem házhozszállítási díjat?
Vásárlási összegtől függően, akár díjmentes is lehet a szállítás, erről részletesen a következő linkre kattintva olvashatsz. Átvételi és fizetési módok
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Webáruházunkban és szaküzletünkben is többféle fizetési lehetőséget biztosítunk számodra:

- Webáruházi rendelés esetén használható fizetési módok: banki átutalás, bankkártyás fizetés
- Szaküzletben személyesen történő fizetés esetén: készpénz, bankkártyás fizetés
- Futárnál csomagátvételkor történő fizetés esetén: készpénz (utánvét)
- Pick Pack Ponton történő fizetés esetén: készpénz, bankkártya
- FOXPOST csomagautomata terminálon történő fizetésk esetén: bankkártya

Bővebben a következő linkre kattintva olvashatsz. Átvételi és fizetési módok
Hogyan tudom beváltani a kedvezményes kupon kódot?
Minden esetben a kuponkódhoz tartozó beváltási feltétek szerint használhatók fel. Érdemes ellenőrizned,
- termékre/termékkategóriára való érvényességét
- érvényességi idejét
- a kuponkedvezmény akciós árú termékre nem váltható be
- a termék elérhetőségére vonatkozó feltételeket (raktáron vagy csak rendelésre kapható temrékekre is érvényes-e)

Amennyiben a fenti feltételeknek a beváltani kívánt kuponod megfelel, de továbbra sem működik, ellenőrizd, hogy:
- van a kosrában olyan termék, melyre az adott kuponkód nem érvényes
- személyre szabott kuponkódok esetén csak a megadott regisztrált e-mail címhez tartozó felhasználói fiókon keresztül váltható be a kedvezmény
- egyes kuponkódok egy fiókkal csak egyszer használhatók fel (például korábban leadott, de törölt rendelés, melyben a kuponkód beváltásra került)
Külföldi (cég)névre, címre hogyan tudok kérni számlát?
A regisztrációs oldalunkon csak magyarországi cím megadása lehetséges, ezért küldd el a külföldi számlázáshoz szükséges adatokat (számlázási név, cím, adószám), valamint a magyarországi szállítási címet ügyfélszolgálatunk részére. A regisztráció 1-2 munkanapon belül megtörténik, amit e-mailben visszaigazolunk.
Tájékoztatunk, hogy kizárólag 27%-os ÁFÁ-s számlát áll módunkban kiállítani és csak belföldi címre vállunk szállítást.
Megértésed köszönjük!

Fizetéssel, átvétellel kapcsolatos kérdések

Mire kell figyelnem csomag átvételekor?
A legfontosabb, hogy csomagodat, még átvételkor ellenőrizd, ugyanis annak tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiányt vagy sérülést az átadó és az átvevő, közösen rögzíti a helyszínen, egy jegyzőkönyvben!

A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontjának módosítása alapján 2014.04.09. napjától kezdődően megváltoztak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét igazoló aláírás előtt, be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági okmányát, (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint, ha a csomagot nem a címzett veszi át, akkor közölni kell az átvétel jogcímét is.

Házhoz szállítással vásárolnék, hogyan fizethetek?
Webáruházunkban többféle fizetési mód közül is választhatsz, hogy kényelmes és egyszerű legyen mindenki számára. A kiszállítással (házhoz szállítás) leadott megrendelések esetén az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
- utánvétel (a futárnál készpénzzel fizethetsz),
- előre utalás (díjbekérő alapján előre kell fizetni, banki átutalással),
- online bankkártyás fizetéssel
- átutalással (az utólagos banki átutlás egyedi megállapodás esetén választható)
Pick Pack Pontra rendelnék, mit kell tudnom rólam, hogyan fizethetek?
A csomagok súlya maximálisan 20 kg, méretük egyenként maximum 50x50x50 cm lehet. Így nagyobb méretű és súlyú nyomtatót vagy irodatechnikai eszközt átvételére nincs lehetőség.
Átvételkor készpénzzel, és a legtöbb ponton bankkártyával is tudsz fizetni. Az átvételéhez szükséged lesz a csomagszámra és egy személyazonosságot igazoló okmányra (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél). Ha mást bízol meg az átvétellel, akkor két tanú aláírásával és a megrendelés adatait tartalmazó meghatalmazást kell bemutatni.
Kérjük, hogy a csomagot az átvételt követően, még a boltos jelenlétében ellenőrizd le!
A csomagra vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a boltos jelenlétében, jegyzőkönyv formájában kerül rögzítésre!
Bővebben a következő linkre kattintva olvashatsz. Pick Pack Pont
FOXPOST csomagautomatába rendelnék, mit kell tudnom rólam, hogyan fizethetek?
FOXPOST csomagautomata rekeszeibe egyszerre egy csomag rendelhető, melynek súlya maximálisan 25 kg lehet, és térfogata nem haladhatja meg a maximum 60x36x62 cm nagyságot.
A csomagautomatánál csak bankkártyával tudsz fizetni, de lehetőséged van a rendelés leadáskor is fizetni előre utalással vagy online bankkártyával (ezesetben a rendelésed átvétele függ az átutalás feldolgozásától, ami várhatóan 1 munkanap).
Csomagodat az SMS-ben kapott egyedi kóddal, könnyedén és gyorsan átveheted.
Bővebben a következő linkre kattintva olvashatsz. FOXPOST csomagautomata
Előre utalással fizetnék, mire kell figyelnem?
Előre utalás esetén a megrendelés vételárát az átvétel előtt kell kiegyenlítened!
Amennyiben ezt a fizetési módot választod, úgy a rendelési folyamat véglegesítését követően e-mailben küldjük a díjbekérőt. Ebben megtalálod az utalandó összeget, a bankszámlaszámot és a bizonylat hivatkozási számát, amire szükséged lesz utaláskor.

Fontos, hogy mindig az adott rendelésed pontos összegét utald, a közlemény rovatban pedig kizárólag csak az adott rendelésed bizonylat hivatkozási számát tűntesd fel, másra nincs szükség!
Kérjük, hogy kerüld a több rendelés, egy utalással történő kiegyenlítését és a utalás közlemény rovatába a rendelés szám és egyéb azonosítok beírását!
Ezzel elősegíted a gyorsabb adminisztrációt.

Folyamatban lévő megrendeléssel kapcsolatos kérdések

Már leadott, aktív rendelésemben szeretnék módosítani, hogyan és meddig tehetem meg?
A leadott megrendelésed módosítására csak ügyfélszolgálatunkon keresztül van lehetőséged addig, amíg megrendelésed nem került kifizetésre, vagy számlázásra, illetve átadásra a futárszolgálatnak, átvételi pontnak (Pick Pack Pont, FOXPOST).
Mikor kapom meg, illetve vehetem át a megrendelésem?
A megrendeléseket, hétköznap (munkanapokon), beérkezési sorrendben dolgozzuk fel. A 14:30-ig beérkezett rendeléseket, melyekben szereplő összes termék raktáron van, aznap átadjuk a szállítást végző partnerünknek. Amennyiben a rendelésedben oylan termék szerepelt, ami "rendelhető" készlet állapotú, vagyis nincs raktáron, úgy a hiányzó tételeket beszerezzük és egyben küldjük el számodra.
A szállítást végző partnerünknek történő csomag átadást követően,
- házhoz szállítás esetén a következő munkanapon 8:00-18:00 között várható a kézbesítés
- csomag pontra 1-2 munkanapon belül érkezik a csomagod.
Minden esetben e-mailben tájékoztatunk.
Év végén a megnövekedett rendelésszám miatt a csomagok kézbesítési ideje 1-2 napot is késhet.
Meddig vehetem át a rendelésem, van e lehetőség hosszabbításra?
Rendelésed átvételének lehetőségéről e-mailben, illetve SMS-ben tájékoztatunk.

- Házhoz szállítás esetén a futár 2 alkalommal egymást követő munkanapokon kísérli meg a kézbesítést, amennyiben nem sikerül, visszahozzák nekünk.
- Pick Pack Pont átvétel esetén 5 munkanap áll rendelkezésedre, amit további 5 munkanappal tudsz meghosszabítani.
- Foxpost terminál esetén 3 naptári nap áll rendelkezésedre
- Szaküzletünkben 5 munkanapig tudod átvenni a megrendelésed, ezután a ki nem fizetett rendeléseket automatikusan töröljük!

Ha közbe jön valami és nem tudod átvenni a megrendelésed, kérjük vedd fel a kapcsolatot a szállító cégnek vagy ügyfélszolgálatunknak, hogy megtaláljuk a megoldást.
Rendelésre kapható terméket rendeltem, mikorra kaphatom meg?
Rendelésre kapható termékeink beszerzési ideje általában 1-3 munkanapot vesz igénybe, de akár több hét is lehet, így szíves türelmedet és megértésedet kérjük. A hosszabb ideig tartó beszerzésekkel kapcsolatban mindig egyeztenük a várható beérkezésről, illetve a küldés előtt a megfelelő átvétel/szállítás időpontjáról, hogy megfelelő legyen számodra.
Már leadott, aktív rendelésemet szeretném törölni, hogyan és meddig tehetem meg?
Amennyiben még nem vetted át megrendelésed, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 06 72 226 832 vagy 06 20 919 84 86 telefonszámok egyikén, vagy az kapcsolati űrlap kitöltésével.
Egy ismerősöm rendelését venném át, mire van szükség?
Amennyiben a megrendelés előre ki lett fizetve, úgy átvételkor ellenőrizhetik az átvétel jogosultságát (személy igazolvány, jogosítvány, útlevél).

Amennyiben nem a saját megrendelésedet szeretnéd átvenni, úgy szükséged lesz egy írásbeli meghatalmazásra. Ebben a dokumentumban a meghatalmazó fél - a szóban forgó rendelés adatait feltüntetve - arról nyilatkozik, hogy, mint meghatalmazott átveheted a rendelését. Fontos, hogy ezt a dokumentumot 2 tanúval is hitelesíteni kell!

Amennyiben céges megrendelést vennél át magánszemélyként, úgy - az adott cégnél aláírásra jogosult személy által hitelesített és lepecsételt - meghatalmazásra lesz szükséged!

Átvett rendeléssel kapcsolatos kérdések

Nem találom egy korábbi megrendelésem számláját, van lehetőség a pótlásra?
Igen, van lehetőség a pótlásra, ebben az esetben jelezd igényedet az ügyfélszolgálatunknak. A számlát e-mailben fogjuk elküldeni számodra, amit kinyomtathatsz. (A számla aláírás és pecsét nélkül is hiteles!)
Hiányzik a megrendelésemből egy termék, mi a teendőm?
Fontos, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd annak tartalmát és ha eltérést tapasztalsz, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 06 72 226 832 vagy a 06 20 919 84 86-os telefonszámon vagy küldj üzenetet a kapcsolati űrlap kitöltésével.

A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy hivatkozz a rendelés azonosítójára és add meg a hiányzó tétel nevét, illetve cikkszámát.

Sérüléssel és hiánnyal kapcsolatos reklamációt az csomag átvételelt követő 3 naptári napon belül fogadunk el!
Sérülten kaptam meg a csomagot, milyen lehetőségeim vannak?
Ha csomag átvételekor sérülést tapasztalsz, a reklamációdat kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a sérülés, illetve az ebből fakadó hiány tényéről jegyzőkönyvet vetetsz fel a futárral vagy a csomagponti boltossal. A gyorsabb ügyintézés érdekében azt javasoljuk, hogy a jegyzőkönyvben rögzített, sérült csomagot ne vedd át, így az ügyfélszolgálati megkeresésedre a jegyzőkönyv alapján mielőbb intézkedünk a cseréről.
Amennyiben mégis átvetted csomagot, úgy rendelésed azonosítójával és a sérült, illetve hiányos tétel nevével, cikkszámával együtt kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 06 72 226 832 vagy a 06 20 919 84 86-os telefonszámon vagy küldj üzenetet a kapcsolati űrlap kitöltésével.
Sérüléssel és hiánnyal kapcsolatos reklamációt az csomag átvételelt követő 3 naptári napon belül fogadunk el!
Tévesen más csomagját kaptam meg, mi a teendőm?
A rendelésed átvételét követően minden esetben ellenőrizd annak tartalmát! Amennyiben nem a te rendelésed érkezett, akkor jelezd ügyfélszolgálatunk felé a 06 72 226 832 vagy a 06 20 919 84 86-os telefonszámon vagy küldj üzenetet a kapcsolati űrlap kitöltésével.

A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy hivatkozz a rendelés azonosítójára, illetve a tévesen szállított csomag azonosítójára és csomagszámára.

Előre is köszönjük!
A termék adatlapján szereplő leírás nem azonos a kapott termékkel, mi a teendőm?
Amennyiben a termékoldalon található leírással az átvett termék nem azonos, eltérést tapasztalsz a termék paraméterét illetően, például az írtuk, hogy wifi-s, de valójában nem az, kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 06 72 226 832 vagy a 06 20 919 84 86-os telefonszámon vagy küldj üzenetet a kapcsolati űrlap kitöltésével.

Fontos, hogy add meg számunkra a termék nevét és cikkszámát, valamint azt a paramétert, tulajdonságot, amit a termékoldalon leírtunk, de nem jellemező a kapott termékre, valamint azonosítsd be rendelésedet, a rendelési azonosító vagy a számlaszám megadásával, a gyorsabb ügyintézés érdekében

A termékem dobozából hiányzik egy tartozék, mi a teendőm?
A rendelésed átvételét követően minden esetben ellenőrizd annak tartalmát!

Kérünk, ellenőrizd a termék adatlapját webáruházunkban, hogy a keresett tartozék feltüntetésre került, továbbá javasoljuk a termék használati útmutatóban, illetve a gyátói leírásokban vagy a termék dobozon valóban szerepel a keresett tartozék.

Ha igen, kérjük, hogy mielőbb keresd meg ügyfélszolgálatunkat a 06 72 226 832 vagy a 06 20 919 84 86-os telefonszámon vagy küldj üzenetet a kapcsolati űrlap kitöltésével.

A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve, a hiányos termék nevét, cikkszámát.

Mégsem tetszik a termék, amit rendeltem, milyen lehetőségeim vannak?
Webáruházunkban vagy telefonon leadott rendelésed esetén, amennyiben végső fogyasztónak minősülsz, lehetőséged van élni a 14 napos elállási jogoddal, melynek részleteit és menetét a következő linkre kattintava tudod elolvasni. Vásárlástól való elállás

Kérjük, hogy mindenképp tájékozódj ezekről még az ügyintézés előtt!

Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések

Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?
Ügyfélszolgálatunkat nyitva tartási időben a 06 72 226 832 vagy a 06 20 919 84 86-os telefonszámon, az info@tintacentrum.hu e-mail címen, valamint a kapcsolati űrlap kitöltésével tudod elérni.
Üzletünk nyitva tartása:
hétfő-péntek: 8:00-17:00
szombat: 9:00-13:00
A kapott jelszó emlékeztető nem működik, mi lehet a gond?
A jelszó emlékeztetőt mindig a regisztrált e-mail címedre küldjük ki. Fontos, hogy figyelj a kis- és nagybetűkre, a számokra, illetve a kapott jelszó előtti és utáni szóközökre is!
Utóbbiak "bemásolás" esetén, véletlenül bekerülhetnek a mezőbe a kijelölt karakterek részeként. Rendszerünk azonban, azt nem tudja elfogadni, mert szóközök sosem szerepelnek a jelszóban!

Kérjük, írd be a kapott jelszót betűnként, figyelmesen, amennyiben továbbra is problémába ütközöl, úgy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ügyintézéskor a kapott hibaüzenet, és a regisztrált e-mail cím is fontos lesz számunkra, ezért kérjük, feltétlenül hivatkozz rájuk vagy külld el azokat részünkre, a folyamat meggyorsítása érdekében.

Nem jó adatok szerepelnek a számlán, milyen lehetőségeim vannak?
Ezesetben kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 06 72 226 832 vagy a 06 20 919 84 86-os telefonszámon vagy küldj üzenetet a kapcsolati űrlap kitöltésével. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy kapcsolatfelvételkor legyen kéznél rendelési azonosítód, a kapott számla száma, illetve e-maliben történő megkeresés esetén, küldd el azokat számunkra. Előre is köszönjük!
Megpróbáltam regisztrálni, mégsem tudok belépni. Mi lehet a probléma?
Amennyiben probléma merült fel regisztrációd során, kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! A kapott hibaüzenettel, esetleg képernyőképpel kiegészítve küldd el üzenetedet, hogy kollégáink pontosabb láthassák a tapasztalt problémát.
Panasszal szeretnék élni, hogyan tehetem meg?
A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt személyesen a szaküzletben azonnal kivizsgáljuk, és amennyiben lehetséges orvosoljuk. Ha a panasz kezelésével nem értesz egyet vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontodról jegyzőkönyvet veszünk fel és átadunk egy másolatot.
Az írásbeli panaszt a beérkezését követően 30 napon belül kivizsgáljuk és érdemben megválaszoljuk a bejelentéskor használt e-mail vagy postai címre. Írásbeli panaszodat az info@tintacentrum.hu e-mail címre is elküldheted.

Garanciával, szervizzel kapcsolatos kérdések

Meghibásodott a készülékem, mi a teendőm?
Nyomtató esetén olvasd el az erre vonatkozó gyakori kérdések pontot.
Egyéb készülék esetén először is ellenőrízd, hogy a megvásárolt termék garanciális még (számla/nyugta, jótállási jegy). A gyorsabb ügyintézés érdekében közvetlenül vedd fel a kapcsolatot a márkaszervizzel.
A márkaszervizek listáját itt találod, az általunk biztosított garanciafutár szolgáltatásunkról pedig itt olvashatsz bővebben.
Meghibásodott a nyomtatóm, mi a teendőm?
feltöltés alatt...
Meghibásodott a nyomtató kellékem (patron, toner), mi a teendőm?
feltöltés alatt...

Nem találod, amit keresel?

Tárgy:
Leírás:
Neved:
E-mail címed:
Telefonszámod: