Gyakran ismételt kérdések

Általános, vásárlás előtt felmerülő kérdések

Hogyan tudok vásárolni a webáruházban?

Webáruházunkban történő vásárlához regisztrálnod kell. Ehhez kattints a jobb felső sarokban lévő "BELÉPÉS" feliratra, ezután a megjelenő ablakban kattints a "REGISZTRÁCIÓ" gombra, majd töltsd ki az űlapot, amin meg kell adnod a belépéshez, számlázáshoz és szállításhoz szükséges adatokat. Ezután jelöld be az Általános szerződési feltételek és Adatvédelmi nyilatkozat elfogadását, utána a "REGISZTRÁCIÓ" gombra kattintást követően már el is készült a regisztrációd.

A legközelebbi vásárlásnál már elegendő csak bejelentkezned. Ehhez kattints a "BELÉPÉS"-re add meg az e-mail címed és a jelszavad, majd a "BEJELENTKEZÉS" gombra kattints.

A vásárlához használd a termékek melletti "KOSÁRBA" gombot. A megrendeléshez a kosárban végig kell menni a rendelési folyamaton, ahol kiválaszthatod a szállítási- és fizetési módot, majd véglegesítheted megrendelésed. A megrendelésről visszaigazoló levelet küldünk a megadott e-mail címedre és a szállításról is értesítünk.

Webáruházunkba többféle szállítási és fizetési mód közül választhatsz, melyről az következő linkre kattintva olvashatsz. Átvételi és fizetési módok

Honnan tudom, hogy raktáron van egy adott termék?

A készlet, illetve az elérhetőség információk a termékeknél van feltüntetve. Ha a termék mellett "X db raktáron" állapot szerepel, akkor a termék készleten van és akár 1-2 munkanapon belül tudjuk küldeni vagy nyitvatartási időben át tudod venni szaküzletünkben is.
Ha a terméknél "Rendelhető" vagy "Rendelhető, X munkanap/hét" felirat szerepel, akkor a termék jelenleg nincs raktáron! Amennyiben ilyen terméket rendelsz, amint információt szerzünk a várható raktárra érkezés időpontjáról, azt jelezzük számodra.

Kapok számlát a megrendelésemről és a szállítási költségéről?

IGEN! Minden esetben ÁFÁ-s számlát állítunk ki a regisztrációnál megadott számlázási adatokkal. A számlán tételesen szerepelnek a megrendelt termékek, valamint a szállítás költsége, ha felszámításra került.

Kell fizetnem házhoz szállítási díjat?

Vásárlási összegtől függően, akár díjmentes is lehet a szállítás, erről részletesen a következő linkre kattintva olvashatsz. Átvételi és fizetési módok

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Webáruházunkban és szaküzletünkben is többféle fizetési lehetőséget biztosítunk számodra:

- Webáruházi rendelés esetén használható fizetési módok: utánvét, banki átutalás, bankkártyás fizetés
- Szaküzletben személyesen történő fizetés esetén: készpénz, bankkártyás fizetés
- Futárnál csomagátvételkor történő fizetés esetén: készpénz (utánvét)
- FOXPOST csomagautomata terminálon történő fizetések esetén: bankkártya

Bővebben a következő linkre kattintva olvashatsz. Átvételi és fizetési módok

Hogyan tudom beváltani a kedvezményes kupon kódot?

Minden esetben a kuponkódhoz tartozó beváltási feltételek szerint használhatók fel. Érdemes ellenőrizned,
- termékre/termékkategóriára való érvényességét
- érvényességi idejét
- a kuponkedvezmény akciós árú termékre nem váltható be
- a termék elérhetőségére vonatkozó feltételeket (raktáron vagy csak rendelésre kapható temrékekre is érvényes-e)

Amennyiben a fenti feltételeknek a beváltani kívánt kuponod megfelel, de továbbra sem működik, ellenőrizd, hogy:
- van a kosárban olyan termék, melyre az adott kuponkód nem érvényes
- személyre szabott kuponkódok esetén csak a megadott regisztrált e-mail címhez tartozó felhasználói fiókon keresztül váltható be a kedvezmény
- egyes kuponkódok egy fiókkal csak egyszer használhatók fel (például korábban leadott, de törölt rendelés, melyben a kuponkód beváltásra került)

Ha a kupon beváltása még így sem működik, bátran keresd ügyfélszolgálatunkat a vásárolni kívánt termék cikkszámával és a kuponkóddal, hogy utána nézhessenek a beváltás akadályának.

Külföldi (cég)névre, címre hogyan tudok kérni számlát?

A regisztrációs oldalunkon csak magyarországi cím megadása lehetséges, ezért küldd el a külföldi számlázáshoz szükséges adatokat (számlázási név, cím, adószám), valamint a magyarországi szállítási címet ügyfélszolgálatunk részére. A regisztráció általában 1 munkanapon belül megtörténik, amit e-mailben visszaigazolunk.
Tájékoztatunk, hogy kizárólag 27%-os ÁFÁ-s számlát áll módunkban kiállítani és csak belföldi címre vállalunk szállítást.
Megértésed köszönjük!

Fizetéssel, átvétellel kapcsolatos kérdések

Mire kell figyelnem csomag átvételekor?

A legfontosabb, hogy csomagodat, még átvételkor ellenőrizd, ugyanis annak tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiányt vagy sérülést az átadó és az átvevő, közösen rögzíti a helyszínen, egy jegyzőkönyvben!

A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontjának módosítása alapján 2014.04.09. napjától kezdődően megváltoztak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét igazoló aláírás előtt, be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági okmányát, (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint, ha a csomagot nem a címzett veszi át, akkor közölni kell az átvétel jogcímét is.

Házhoz szállítással vásárolnék, hogyan fizethetek?

Webáruházunkban többféle fizetési mód közül is választhatsz, hogy kényelmes és egyszerű legyen mindenki számára. A kiszállítással (házhoz szállítás) leadott megrendelések esetén az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
- utánvétel (a futárnál készpénzzel és a legtöbb esetben bankkártyával is fizethetsz),
- előre utalás (díjbekérő alapján előre kell fizetni, banki átutalással),
- online bankkártyás fizetéssel
- átutalással (az utólagos banki átutalás egyedi megállapodás esetén választható)

Részletesen az Átvételi és fizetési módokoldalon olvashatsz.

Pick Pack Pontra rendelnék, mit kell tudnom róla, hogyan fizethetek?

JELENLEG NEM SZÁLLÍTUNK PICK PACK PONTOKRA!

A csomagok súlya maximálisan 20 kg, méretük egyenként maximum 50x50x50 cm lehet. Így nagyobb méretű és súlyú nyomtató vagy irodatechnikai eszköz átvételére nincs lehetőség.

Átvételkor készpénzzel, és a legtöbb ponton bankkártyával is tudsz fizetni. Az átvételéhez szükséged lesz a csomagszámra és egy személyazonosságot igazoló okmányra (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél). Ha mást bízol meg az átvétellel, akkor két tanú aláírását és a megrendelés adatait tartalmazó meghatalmazást kell bemutatni.

Kérjük, hogy a csomagot az átvételt követően, még a boltos jelenlétében ellenőrizd le!
A csomagra vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a boltos jelenlétében, jegyzőkönyv formájában kerül rögzítésre!
Bővebben a következő linkre kattintva olvashatsz. Pick Pack Pont

FOXPOST csomagautomatába rendelnék, mit kell tudnom róla, hogyan fizethetek?

FOXPOST csomagautomata rekeszeibe egyszerre egy csomag rendelhető, melynek súlya maximálisan 25 kg lehet, és térfogata nem haladhatja meg a maximum 60x36x62 cm nagyságot.
A csomagautomatánál csak bankkártyával tudsz fizetni, de lehetőséged van a rendelés leadáskor is fizetni előre utalással vagy online bankkártyával (ezesetben a rendelésed átvétele függ az átutalás feldolgozásától, ami várhatóan 1 munkanap).
Csomagodat az SMS-ben kapott egyedi kóddal, könnyedén és gyorsan átveheted.
Bővebben a következő linkre kattintva olvashatsz. FOXPOST csomagautomata

Előre utalással fizetnék, mire kell figyelnem?

Előre utalás esetén a megrendelés vételárát az átvétel előtt kell kiegyenlítened!
Amennyiben ezt a fizetési módot választod, úgy a rendelési folyamat véglegesítését követően e-mailben küldjük a díjbekérőt. Ebben megtalálod az utalandó összeget, a bankszámlaszámot és a bizonylat hivatkozási számát, amire szükséged lesz utaláskor.

Fontos, hogy mindig az adott rendelésed pontos összegét utald, az átutalás közlemény rovatában pedig kizárólag csak az előlegbekérő hivatkozási számát tűntesd fel, másra nincs szükség!
Kérjük, hogy kerüld a több rendelés, egy utalással történő kiegyenlítését és az utalás közlemény rovatába a rendelés szám és egyéb azonosítok beírását!
Ezzel elősegíted a gyorsabb adminisztrációt.

Folyamatban lévő megrendeléssel kapcsolatos kérdések

Már leadott, aktív rendelésemben szeretnék módosítani, hogyan és meddig tehetem meg?

A leadott megrendelésed módosítására csak ügyfélszolgálatunkon keresztül van lehetőséged addig, amíg megrendelésed nem került kifizetésre, vagy számlázásra, illetve átadásra a futárszolgálatnak, átvételi pontnak.

Mikor kapom meg, illetve vehetem át a megrendelésem?

A megrendeléseket, hétköznap (munkanapokon), beérkezési sorrendben dolgozzuk fel. A 13:00-ig beérkezett rendeléseket, melyekben szereplő összes termék raktáron van, aznap átadjuk a szállítást végző partnerünknek. Amennyiben a rendelésedben olyan termék szerepelt, ami "rendelhető" készlet állapotú, vagyis nincs raktáron, úgy a hiányzó tételeket beszerezzük és egyben küldjük el számodra.
A szállítást végző partnerünknek történő csomag átadást követően,
- házhoz szállítás esetén a következő munkanapon 8:00-18:00 között várható a kézbesítés
- csomag pontra 1-2 munkanapon belül érkezik a csomagod.
Minden esetben e-mailben tájékoztatunk.
 

Meddig vehetem át a rendelésem, van e lehetőség hosszabbításra?

Rendelésed átvételének lehetőségéről e-mailben, illetve SMS-ben tájékoztatunk.

- Házhoz szállítás esetén a futár 2 alkalommal egymást követő munkanapokon kísérli meg a kézbesítést, amennyiben nem sikerül, visszahozzák nekünk.
- Pick Pack Pont átvétel esetén 5 munkanap áll rendelkezésedre, amit további 5 munkanappal tudsz meghosszabbítani.
- Foxpost csomagautomata esetén 3 naptári nap áll rendelkezésedre.
- Szaküzletünkben 5 munkanapig tudod átvenni a megrendelésed, ezután a ki nem fizetett rendeléseket automatikusan töröljük!

Ha közbe jön valami és nem tudod átvenni a megrendelésed, kérjük vedd fel a kapcsolatot a szállító céggel vagy ügyfélszolgálatunkkal, hogy megtaláljuk a megoldást.

Rendelésre kapható terméket rendeltem, mikorra kaphatom meg?

Rendelésre kapható termékeink beszerzési ideje általában 2-5 munkanapot vesz igénybe, de akár több hét is lehet, így szíves türelmedet és megértésedet kérjük. Az egy hétnél hosszabb beszerzésekkel kapcsolatban mindig egyeztetünk a várható beérkezésről, illetve a csomagküldés előtt az átvétel/szállítás időpontjáról, hogy megfelelő legyen számodra.

Már leadott, aktív rendelésemet szeretném törölni, hogyan és meddig tehetem meg?

Amennyiben még nem vetted át megrendelésed, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 06 72 250 250 telefonszámon, vagy a kapcsolati űrlap kitöltésével.

Egy ismerősöm rendelését venném át, mire van szükség?

Amennyiben a megrendelés előre ki lett fizetve, úgy átvételkor ellenőrizhetik az átvétel jogosultságát (személy igazolvány, jogosítvány, útlevél).

Amennyiben nem a saját megrendelésedet szeretnéd átvenni, úgy szükséged lesz egy írásbeli meghatalmazásra. Ebben a dokumentumban a meghatalmazó fél - a szóban forgó rendelés adatait feltüntetve - arról nyilatkozik, hogy, mint meghatalmazott átveheted a rendelését. Fontos, hogy ezt a dokumentumot 2 tanúval is hitelesíteni kell!

Amennyiben céges megrendelést vennél át magánszemélyként, úgy - az adott cégnél aláírásra jogosult személy által hitelesített és lepecsételt - meghatalmazásra lesz szükséged!

Átvett rendeléssel kapcsolatos kérdések

Nem találom egy korábbi megrendelésem számláját, van lehetőség a pótlásra?

Igen, van lehetőség a pótlásra, ebben az esetben jelezd igényedet az ügyfélszolgálatunknak. A számlát e-mailben fogjuk elküldeni számodra, amit kinyomtathatsz. (A számla aláírás és pecsét nélkül is hiteles!)

Hiányzik a megrendelésemből egy termék, mi a teendőm?

Fontos, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd annak tartalmát és ha eltérést tapasztalsz, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 06 72 250 250 telefonszámon vagy küldj üzenetet a kapcsolati űrlap kitöltésével.

A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy hivatkozz a rendelés azonosítójára és add meg a hiányzó tétel nevét, illetve cikkszámát.

Sérüléssel és hiánnyal kapcsolatos reklamációt az csomag átvételelét követő 3 naptári napon belül fogadunk el!

Sérülten kaptam meg a csomagot, milyen lehetőségeim vannak?

Ha csomag átvételekor sérülést tapasztalsz, a reklamációdat kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a sérülés, illetve az ebből fakadó hiány tényéről jegyzőkönyvet vetetsz fel a futárral vagy a csomagponti boltossal. A gyorsabb ügyintézés érdekében azt javasoljuk, hogy a jegyzőkönyvben rögzített, sérült csomagot ne vedd át, így az ügyfélszolgálati megkeresésedre a jegyzőkönyv alapján mielőbb intézkedünk a cseréről.
Amennyiben mégis átvetted csomagot, úgy rendelésed azonosítójával és a sérült, illetve hiányos tétel nevével, cikkszámával együtt kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 06 72 250 250 telefonszámon vagy küldj üzenetet a kapcsolati űrlap kitöltésével.
Sérüléssel és hiánnyal kapcsolatos reklamációt az csomag átvételelt követő 3 naptári napon belül fogadunk el!

Tévesen más csomagját kaptam meg, mi a teendőm?

A rendelésed átvételét követően minden esetben ellenőrizd annak tartalmát! Amennyiben nem a te rendelésed érkezett, akkor jelezd ügyfélszolgálatunk felé a 06 72 250 250 telefonszámon vagy küldj üzenetet a kapcsolati űrlap kitöltésével.

A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy hivatkozz a rendelés azonosítójára, illetve a tévesen szállított csomag azonosítójára és csomagszámára.

Előre is köszönjük!

A termék adatlapján szereplő leírás nem azonos a kapott termékkel, mi a teendőm?

Amennyiben a termékoldalon található leírással az átvett termék nem azonos, eltérést tapasztalsz a termék paraméterét illetően, például az írtuk, hogy wifi-s, de valójában nem az, kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 06 72 250 250 telefonszámon vagy küldj üzenetet a kapcsolati űrlap kitöltésével.

Fontos, hogy add meg számunkra a termék nevét és cikkszámát, valamint azt a paramétert, tulajdonságot, amit a termékoldalon leírtunk, de nem jellemező a kapott termékre, valamint azonosítsd be rendelésedet, a rendelési azonosító vagy a számlaszám megadásával, a gyorsabb ügyintézés érdekében.

A termékem dobozából hiányzik egy tartozék, mi a teendőm?

A rendelésed átvételét követően minden esetben ellenőrizd annak tartalmát!

Kérünk, ellenőrizd a termék adatlapját webáruházunkban, hogy a keresett tartozék feltüntetésre került, továbbá javasoljuk a termék használati útmutatóban, illetve a gyátói leírásokban vagy a termék dobozon valóban szerepel a keresett tartozék.

Ha igen, kérjük, hogy mielőbb keresd meg ügyfélszolgálatunkat a 06 72 250 250 telefonszámon vagy küldj üzenetet a kapcsolati űrlap kitöltésével.

A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve, a hiányos termék nevét, cikkszámát.

Mégsem tetszik a termék, amit rendeltem, milyen lehetőségeim vannak?

Webáruházunkban vagy telefonon leadott rendelésed esetén, amennyiben végső fogyasztónak minősülsz, lehetőséged van élni a 14 napos elállási jogoddal, melynek részleteit és menetét a következő linkre kattintava tudod elolvasni. Vásárlástól való elállás

Kérjük, hogy mindenképp tájékozódj ezekről még az ügyintézés előtt!

Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések

Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?

Ügyfélszolgálatunkat nyitvatartási időben a 06 72 250 250 telefonszámon vagy az info@tintacentrum.hu e-mail címen, valamint a kapcsolati űrlap kitöltésével tudod elérni.
Üzletünk nyitva tartása:
hétfő-péntek: 8:00-17:00
szombat: 9:00-13:00

Nem emlékszem a jelszavamra vagy nem működik, mi lehet a gond?

Amennyiben nem emlékszel a belépési jelszavadra, az "elfelejtettem a jelszavam" funkcióval újat adhatsz meg ide kattintva. Ehhez meg kell adnod a regisztrált e-mail címed és a kapott e-mailben lévő linkre kattintva máris új jelszót adhatsz meg a weboldalukon.

Amennyiben problémád van a belépéssel kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
 

Jelszavad biztonsági okból nem látjuk, így nem is tudjuk kiadni számodra. Kizárólag új jelszót tudunk neked beállítani, amit belépés után azonnal változtass meg.

Nem jó adatok szerepelnek a számlán, milyen lehetőségeim vannak?

Ezesetben kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 06 72 250 250 telefonszámon vagy küldj üzenetet a kapcsolati űrlap kitöltésével. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy kapcsolatfelvételkor legyen kéznél rendelési azonosítód, a kapott számla száma, illetve e-mailben történő megkeresés esetén, küldd el azokat számunkra. Előre is köszönjük!

Megpróbáltam regisztrálni, mégsem tudok belépni. Mi lehet a probléma?

Amennyiben probléma merült fel regisztrációd során, kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! A kapott hibaüzenettel, esetleg képernyőképpel kiegészítve küldd el üzenetedet, hogy kollégáink pontosan láthassák a tapasztalt problémát.

Panasszal szeretnék élni, hogyan tehetem meg?

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt személyesen a szaküzletben azonnal kivizsgáljuk, és amennyiben lehetséges orvosoljuk. Ha a panasz kezelésével nem értesz egyet vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontodról jegyzőkönyvet veszünk fel és átadunk egy másolatot.
Az írásbeli panaszt a beérkezését követően 30 napon belül kivizsgáljuk és érdemben megválaszoljuk a bejelentéskor használt e-mail vagy postai címre. Írásbeli panaszodat az info@tintacentrum.hu e-mail címre is elküldheted.

Garanciával, szervizzel kapcsolatos kérdések

Problémám van a vásárolt nyomtató kellékkel (patron, toner, szalag), mi a teendőm?

Probléma esetén fordulj ügyfélszolgálatunkhoz. Hozzáértő kollégánkkal érdemes egyeztetned, hogy kiderítse a probléma okát. Ehhez az alábbi információkra lesz szükség, mivel a "nem működik..." sajnos nem elegendő.
- Nyomtató típusa amihez vásároltad a kelléket (nem elegendő a márka, pontos típus szükséges)
- Vásárolt kellék típusa, ami esetén tapasztalod a hibát
- A tapasztalt hiba pontosan. Például csíkos nyomtatási kép vagy villogó LED, illetve hibaüzenet a nyomtató kijelzőn, számítógépen
- Hibás nyomat esetén szkenneld be vagy fotózd le jó minőségben a lapot és küldd el a szerviz@tintacentrum.hu címre a többi információval együtt

A garanciális ügyintézés menetéről részletesen tájékoztatni fogunk.

Meghibásodott a készülékem, mi a teendőm?

Először is ellenőrízd, hogy a megvásárolt termék garanciális még (számla/nyugta, jótállási jegy), ha igen, akkor a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy közvetlenül vedd fel a kapcsolatot a hivatalos márkaszervizzel vagy az adott márka központi ügyfélszolgálatával.
A márkaszervizek listáját itt találod.
 

Problémám van a nyomtatómmal, de már nem garanciális, tudtok segíteni?

Technikai segítségért fordulhatsz ügyfélszolgálatunkhoz. Hozzáértő munkatársunkkal érdemes egyeztetned, hogy kiderítse gazdaságos javítani nyomtatódat. Ehhez az alábbi adatokra lesz szükség.
- Nyomtató pontos típusa (Nem elegendő csak a márka)
- A tapasztalt hiba pontosan, például villogó LED, illetve hibaüzenet a nyomtató kijelzőn vagy a számítógépen. A "nem működik..." sajnos nem elegendő információ.

Nem találod, amit keresel?

Tárgy:
Leírás:
Neved:
E-mail címed:
Telefonszámod: